රට ගිහිල්ලා වෙද්ය උපාදිය අරගෙන ආවම ඒක ok වෙන්නයි .මෙහේ පෞද්ගලික වෙද්ය උපාදිය ok නොවෙන්නේ කොලිටිය ප්රශ්නයක් හින්දද .එහෙනම් කොලිටිය තියන පෞද්ගලික වෙද්යවිද්යාලයක් පටන් ගත්තොත් ok ද .නිදහස් අද්යාපන අරගලය සයිටම් වැසීමෙන් ජයග්ග්රහණයක් ලබනවද? ටියුෂන් පන්තියේ ඉදන් මොන තරම් පෞද්ගලික අද්යාපන ආයතන උපාදි පිරිනමන ආයතන තියනවද. ඒවා ඔය කියන නිදහස් අද්යාපනයට ප්රශ්නයක් නෙමයිද.. ඇයි මේ නිදහස් අද්යාපන අරගලයක් කියාගෙන සයිටම් එක වටේ කැරකෙන්නේ .නිදහස් අද්යාපනය කියල අපි ඉගෙන ගන්නේ මොනවාද .මේ සිලබස් එක අද්යාපන ක්රමය වෙනස් වෙන්න ඕනේ නැද්ද .මේක ශෝක්ද .කෝ බන් ඒ වෙනුවෙන් අරගල ........ටියුෂන් පන්ති ...වලට දුප්පත් දෙමවූපියෝ මොන තරම් මුදලක් වියදම් කරනවද .මොකටද ඒහෙනම් නිදහස් අද්යාපනයේ පාසැල් .................මේක අංගවිකල අරගලයක් ............ දොස්තර පන්තිය රකින අරගලයක් .........මොන මාක්ස්වාදියා මොන බයිලය ගැහුවත් ස්යිටම් විරෝදී අරගලය පට්ට කුහකයි. අවස්ථාවාදියි .....අන්ගවිකලයි .....දැන් මේ රටට ඕනේ මේවගේ අරගල නෙමෙයි........... .........සමස්ත අද්යපනයේ තියන ගැටලුවක් .සයිටම් වැසීමෙන් ලබා ගත හැකිය කියා සිතන ආකාරයේ මතවාදයක් ගොඩ නැගීම මොන තරම් විහිළුවක්ද . අන්තරේ පිටි පස්සේ හිට ගත්තාම එයාලා ඔටෝම විප්ලවවාදියෝ මාක්ස්වාදියෝ වෙනවද නිදහස් අද්යාපනය රැක ගන්න ඕනේ කියන අය ඉන්නවනම් ටියුෂන් පන්තියට විරුද්දව අරගලය පටන්ගනිල්ලා .උබලට ටියුෂන් පීස් ගෙවන්න පුළුවන් හින්ද ඒක ok .....සයිටම් පීස් ගෙවන්න බැරි හින්දා ඒක ok නෑ නේද .තමන්ට පුළුවන් තැනින් ප්රශ්නය අතහැරලා බැරි තැනින් අල්ලගන්නේ නිදහස් අද්යාපනය රකින්නද. එහෙම නැත්නම් කුහකකම හින්දද ? බකුනින් පන්තිය සමාන කරන්න ඕනේ කියනකොට මාක්ස් කිඋවේ පන්තිය අහෝසි කරන්න ඕනේ කියලා .පට්ට කුහක තැනකින් අරගල පටන් අරගෙන පන්තිය අහෝසි කරන්න පුලුවන්ද? අපිට යන්න බැරිනම් උන්ට යන්න දෙන්නෙත් නෑ .බකුනින්ගේ පන්තිය සමානකිරීමද මේ කරන්න හදන්නේ . ? ..උබලට වීරයෝ වෙන්න ඕනෙනම් වෙන ඕනේ අරගලයක් පිටි පස්සේ හිට ගනිල්ලා මේ වගේ අරගල පිටි පස්සේ හිට ගන්න එපා .......
ගොඩ නැගෙන හැම මනුෂ්ය සම්බන්දයක් ම ගොඩනගලා තියන මනුෂ්ය සම්බන්දකම් වල ආකෘති ඇතුළට වැටෙනවා . ආකෘති ඇතුලේ මනුෂ්ය සම්බන්දකම් ඇතිවෙනවද ගොඩනැගෙන මනුෂ්ය සම්බන්දකම් ආකෘති ඇතුළට දානවද කියන එක .කිකිළිද බිත්තරේද වගේ ප්රශ්ණයක් ....එක ගැනියෙක් එක පිරිමියෙක් ගේ සම්බන්දයකට ප්රේමය කියනවා .ඔය ප්රේමය උත්කෘෂ්ටයි පරමයි පිවිතුරුයි කියන්න ඕනේ තරම් සංකල්ප වචන සාහිත්ය තියනවා .සිදුහත් යසෝදරා සම්බන්දයත් අන්න ඒ වගේ කථාවක් සාහිත්යක් .මිනිස්සු ඒවට ආසයි .සිදුහත් ගිහි ගෙයින් ගියාට පස්සේ යසෝදරා වෙනත් පුරුෂයෙක් සමග සම්බන්දය තිබුණා කියලා හිතන්නවත් අපි කැමති නෑ.මොකද අර වගේ පරම පිවිතුරු සම්බන්දකම් ඇත්තට නැති නිසා ඇත්තට තියනවා කියලා බොරුවට හිතන්න අපි කැමතියි ........ජිවිතේ කියන්නෙම ඇත්තට නැති දේවල් ඇත්තට තියනවා කියලා බොරුවට හිතන්න කැමති වීම .ඇත්තට තියනවා කියලා බොරුවට හිතාගෙන ජීවත් වීම .එක වෙලාවකට මට මේ ඇක්ට් එක දරා ගන්න බැරි තරම් අමාරුයි ..මිනිස්සු කොහොමද අප්පා මේ තරම් බොරුවක් ඇත්තයි කියලා හිතාගෙන බොරුවට ජීවත් වෙන්නේ
Comments
Post a Comment