රොහින්ය සරණාගතයෝ එකසත් ජාතීන් ගේ සංවිදානය යටතේ ඉන්නේ කියලා කිඋවාම .එකසත් ජාතීන් ගේ සංවිදානයත් isis සංවිදානය වගේ එකක් කියලා හිතන චන්ඩිත් ඔය ගේ වටකරගෙන හිටියා .ඇතැම් අයට මේ සිදුඋන දේ ගැන නිවැරදි අවබෝදයක් නෑ .පුර්ව නිගමන හිස මත තබාගෙන ඒවා ඔප්පු කරන්න සාදක හොයනකොට ඒවා හම්බ වීම යථා තත්වය අවබෝද කර ගැනීමට ප්රමාණවත් නෑ .මුස්ලිම් ප්රජාව අහිංසකයි කිසිම ජාතිවාදී අදහසක් නෑ අන්තවාදී අදහසක් නෑ කියන පුර්ව නිගමනය මම ඔලුවේ තියාගෙන එය ඔප්පු කිරීමට සාදක හෙඋවොත් සාදක ලැබෙනවා .මුස්ලිම් ප්රජාව ජාතිවාදී ආගම්වාදී. අන්තවාදී .කියන පුර්ව නිගමනය ඔලුවේ තියාගෙන එය ඔප්පු කිරීමට සාදක හෙඋවොත් එත් සාදක හම්බ වෙනවා .පුර්ව නිගමන ඔප්පුකිරීම වෙනුවෙන් ගොඩනගන තර්ක වලින් යමක් පිළිබද අවබෝදය ලබා ගැනීම අපහසුයි .මගේ හිස මත තිබෙන පුර්ව නිගමනය තමයි මනුෂ්ය ප්රජාවක් විදිහට සියලු ජාතීන්ට අයත් මිනිස්සු මනුස්සකමින් යුතුව සමගියෙන් ජීවත් විය යුතු සමාජයක් නිර්මාණය කරගැනීම . ආගමකට හෝ ජාතියකට මේ සහජීවනය ගොඩනගන්න බෑ .ආගම හෝ ජාතිය මුලට ගත්ත ගමන් එතන අවුලක් නිර්මාණය වෙනවා .සියලු ආගම් ජාතින් කරේ තියාගෙන ඉන්න මිනිස්සු පොදු රාමුවකට ගන්න රාජ්ජයට .ආණ්ඩුක්රම නීතියට පුළුවන්. රටේ නීතිය මගින් පාලනය වන පුරවැසියෙකුට ආගමික හා ජාතික විකාර පුද්ගලික මට්ටමින් තියාගෙන ඉන්න පුළුවන් .අවාසනාවකට අපේ නීතිය ජනයා පොදු රාමුවකට ගේන්නේ නෑ .ආගම ජාති අනුව පාසැල් පවා බෙදලානේ තියෙන්නේ .මේ බෙදීම ආණ්ඩුක්රම නීතිය මගින්ම නිත්යානුකුල කරලා. සහජීවනය අපිට හරි දුරයි .සහජීවනය අපිට ජෝක් එකක් නපුන්සක කමක් .අපි යක්කු බොලවූ .වගේ කථා තමයි වීරත්වය කියලා හිතන්නේ .අපි රොහින්ය දරුවෝ ගැන කතා කරනකොට අපෙන් අහනවා තොපිට දුක් විදින සිංහල ළමයි පෙන්නේ නැද්ද කියලා .දුක්විදින පීඩාවට පත්වෙලා ඉන්න සිංහල දරුවෝ ඉන්න හින්ද රොහින්ය දරුවෝ ගැන අනුකම්පා කරන්න එපා කියලද මේ කියන්නේ .දුක් විදින හැම මිනිහෙක් ගැනම දරුවෙක් ගැනම සංවේදී වෙන්න බැරි ඇයි කියලයි මම අහන්නේ.එතකොට මුස්ලිම් අය ඔහොම හිතන්නේ නෑ කියනවා එහෙම නොහිතනවනම් නොහිතන එකට විරුද්ද වෙන්න ඕනේ .අපිත් එහෙම උනොත් නිර්මාණය වෙන්නේ අමානුෂික සමාජයක් .අපේ දේශමාමක අය්යලා සෞදි අරාබිය ගැන කියනවා බුද්ද රුපයක් තිය ගන්න බෑ. බෙලි කපනවා කියනවා. අපිටත් ඕනේ සෞදි අරාබිය ආදර්ශයට අරගෙන සෞදි මොඩලයක් බෞද්ද විදිහට හදාගෙන මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ට සලකන්නද .මේ රට අනාගතේ මුස්ලිම් රටක් වනවා කියන එක ජන සංයුතිය අනුව විශ්ලේෂණාත්මකව බලලා කියන්න ඕනේ දෙයක් .කරුණු නොදන්නා නිසා මට ඒ ගැන අදහසක් නෑ. ජනමාද්ය වේදීන් මේ ගැන සොයා බලා කරුණු ඉදිරිපත් කල යුතුයි .මේ පිළිබද ගැබුරින් සොයා බලා ලිවීමට ආසාවක් තිබුනත් මට ලිවීමට පුළුවන් කමක් නෑ .වුර්තිමය වශයෙන් ස්ථාවර මසකට වැටුපක් හා අනෙක් පහසුකම් ලබන මාධ්යවේදීන්ට මෙය පහසුවෙන් කල හැකියි. නිවැරදි තොරතුරු සමාජ ගත කිරීමෙන් බෝහො අවුල් හා සමාජ බිදවැටීම් වලක්වා ගත හැකියි .මගේ පුතාගේ බෙල්ල කපන්නේ ෆොටෝ එකේ ඉන්න දරුවා කියලා කියලපල්ලා ළමා දිනය දවසේ මට කියන්න තියෙන්නේ ජාතිවාදයෙන් උමතු වෙලා නොදරුවන්ටත් වයිර කරණ යක්කු වෙන්න එපා බොලවු කියලා විතරයි
ගොඩ නැගෙන හැම මනුෂ්ය සම්බන්දයක් ම ගොඩනගලා තියන මනුෂ්ය සම්බන්දකම් වල ආකෘති ඇතුළට වැටෙනවා . ආකෘති ඇතුලේ මනුෂ්ය සම්බන්දකම් ඇතිවෙනවද ගොඩනැගෙන මනුෂ්ය සම්බන්දකම් ආකෘති ඇතුළට දානවද කියන එක .කිකිළිද බිත්තරේද වගේ ප්රශ්ණයක් ....එක ගැනියෙක් එක පිරිමියෙක් ගේ සම්බන්දයකට ප්රේමය කියනවා .ඔය ප්රේමය උත්කෘෂ්ටයි පරමයි පිවිතුරුයි කියන්න ඕනේ තරම් සංකල්ප වචන සාහිත්ය තියනවා .සිදුහත් යසෝදරා සම්බන්දයත් අන්න ඒ වගේ කථාවක් සාහිත්යක් .මිනිස්සු ඒවට ආසයි .සිදුහත් ගිහි ගෙයින් ගියාට පස්සේ යසෝදරා වෙනත් පුරුෂයෙක් සමග සම්බන්දය තිබුණා කියලා හිතන්නවත් අපි කැමති නෑ.මොකද අර වගේ පරම පිවිතුරු සම්බන්දකම් ඇත්තට නැති නිසා ඇත්තට තියනවා කියලා බොරුවට හිතන්න අපි කැමතියි ........ජිවිතේ කියන්නෙම ඇත්තට නැති දේවල් ඇත්තට තියනවා කියලා බොරුවට හිතන්න කැමති වීම .ඇත්තට තියනවා කියලා බොරුවට හිතාගෙන ජීවත් වීම .එක වෙලාවකට මට මේ ඇක්ට් එක දරා ගන්න බැරි තරම් අමාරුයි ..මිනිස්සු කොහොමද අප්පා මේ තරම් බොරුවක් ඇත්තයි කියලා හිතාගෙන බොරුවට ජීවත් වෙන්නේ
Comments
Post a Comment