රාජ්ය සතු මුදල්, දේපළ හොරා කෑ ඕනෑම පුද්ගලයෙකුට දඩුවම් දෙනවිට ඒ හොරකම පිළිබද සාපේක්ෂව සිතමින්, හොරකමේ ලොකු පොඩි ප්රමාණ ගැන හිතමින්, හොරකමේ පාට පක්ෂ ගැන හිතමින්, හොරකම ජාතියට ආගමට දේශප්රේමයට මුවා කරමින් තර්ක කරන්නේ තමන් කැමති හොරා නිර්දෝෂී කරගෙන අකමැති හොරා හිර ගෙදරට යැවීම සදහායි.මේ කාලයේ ජනතාවට කැමති හොරු හා අකමැති හොරු යනුවෙන්හොරු දෙවර්ගයක් සිටී. කැමති හොරකම් හා අකමැති හොරකම් යනුවෙන් හොරකම් දෙවර්ගයක්ද තිබේ .හොර කමට විරුද්ද වීම පිළිබද පොදු සදාචාරවාදී සමාජීය අදහස දේශපාලකයන් සම්බන්දයෙන් පොදු ජනයාට නැත .සිල් රෙදි හොරුන්ට දඩුවම් දෙන විට මහ බැංකු හොරු මතක් කරන්නේ සිල් රෙදි හොරු නිර්දෝෂී කරන්නටය .අපිටනම් දෙගොල්ලොම හොරුය .හැම හොරටම දඩුවම් ලැබෙනවාට අපි නම් කැමතිය
ගොඩ නැගෙන හැම මනුෂ්ය සම්බන්දයක් ම ගොඩනගලා තියන මනුෂ්ය සම්බන්දකම් වල ආකෘති ඇතුළට වැටෙනවා . ආකෘති ඇතුලේ මනුෂ්ය සම්බන්දකම් ඇතිවෙනවද ගොඩනැගෙන මනුෂ්ය සම්බන්දකම් ආකෘති ඇතුළට දානවද කියන එක .කිකිළිද බිත්තරේද වගේ ප්රශ්ණයක් ....එක ගැනියෙක් එක පිරිමියෙක් ගේ සම්බන්දයකට ප්රේමය කියනවා .ඔය ප්රේමය උත්කෘෂ්ටයි පරමයි පිවිතුරුයි කියන්න ඕනේ තරම් සංකල්ප වචන සාහිත්ය තියනවා .සිදුහත් යසෝදරා සම්බන්දයත් අන්න ඒ වගේ කථාවක් සාහිත්යක් .මිනිස්සු ඒවට ආසයි .සිදුහත් ගිහි ගෙයින් ගියාට පස්සේ යසෝදරා වෙනත් පුරුෂයෙක් සමග සම්බන්දය තිබුණා කියලා හිතන්නවත් අපි කැමති නෑ.මොකද අර වගේ පරම පිවිතුරු සම්බන්දකම් ඇත්තට නැති නිසා ඇත්තට තියනවා කියලා බොරුවට හිතන්න අපි කැමතියි ........ජිවිතේ කියන්නෙම ඇත්තට නැති දේවල් ඇත්තට තියනවා කියලා බොරුවට හිතන්න කැමති වීම .ඇත්තට තියනවා කියලා බොරුවට හිතාගෙන ජීවත් වීම .එක වෙලාවකට මට මේ ඇක්ට් එක දරා ගන්න බැරි තරම් අමාරුයි ..මිනිස්සු කොහොමද අප්පා මේ තරම් බොරුවක් ඇත්තයි කියලා හිතාගෙන බොරුවට ජීවත් වෙන්නේ
Comments
Post a Comment